Full stack developer

FULL-STACK
DEVELOPER

巿場上最需要人才嘅職位,特別係可以做“Node.js”同“react.js”嘅開發人員。 Full stack developer 越嚟越受歡迎,因為僱用一個 full stack developer 就好似僱用 front-end 同 back-end 開發人員一樣。同市場需求相比,香港嘅 full stack developer 數量仍然很少。

平均工資(每月):
初級階層 HKD25,850
中級階層 HKD36,700
高級階層 HKD64,260
QA test engineer

QA TEST
ENGINEER

巿場對具有自動化軟件測試系統能力的QA(質量保證)test engineer 的需求量好大。 如果任何公司想喺長一段時間入面反複測試佢嘅系統,就非常需要具有自動化軟件技能的 QA test engineer。

平均工資(每月):
初級階層 HKD25,850
中級階層 HKD40,000
高級階層 HKD55,550
DevOps

DEVOPS

喺過去幾年入面呢項工作迅速流行起嚟。 自從DevOps工程師負責令開發團隊同運營團隊順利有效地協同工作之後它就被認為係一個非常重要嘅角色。

平均工資(每月):
初級階層 HKD55,000
中級階層 HKD77,900
高級階層 HKD91,700
Data Scien

DATA
SCIENTIST

越嚟越多公司利用大數據同管理原始數據,佢哋可以比其他人獲得更多的優勢。Data scientist 喺分析大數據並將其轉換為公司可以喺戰略規劃過程中使用的潛在數據嘅人。

平均工資(每月):
初級階層 HKD44,000
中級階層 HKD91,670
高級階層 HKD137,500
Mobile App

MOBILE
APPLICATION
DEVELOPER

負責分析設計和開發移動平台應用程序的Mobile Application Developer。 隨著全球從desktop轉移到手機,手機應用嘅增長速度非常快因此需求量非常大,可以話現在幾乎是各種媒體的主要渠道。

平均工資(每月):
初級階層 HKD26,000
中級階層 HKD36,700
高級階層 HKD64,000